Stiri

11/13/2013 13 noiembrie 2013 – Conferinta de incheiere

Program:

11:30 – 12:00
Primire si înregistrare participanti

12:00 – 13:00
Deschiderea lucrarilor
Prof. univ. dr. Gheorghe Andrei DAN
Manager proiect

Invitati
Acad. Ioanel SINESCU
Rector UMF „Carol Davila” din Bucuresti
Prof. univ. dr. Adrian STREINU-CERCEL
Presedinte Senat UMF „Carol Davila” din Bucuresti
Acad. Maya SIMIONESCU
Academia Romana
Prof. univ. dr. Danina MUNTEAN
UMF „Victor Babes” din Timisoara
Prof. univ. dr. Carmen GINGHINA
Director Scoala Doctorala – UMF „Carol Davila” din Bucuresti
Conf. Dr. Cristian BAICUS
Disciplina “Metodologia Cercetarii” – UMF Carol Davila

Prezentare proiect – Raport final
Conf. dr. Mugurel Rusu – Responsabil monitorizare interna

13:00 – 13:30
Pauza de cafea

13:30 – 15:00
Sesiune de prezentare a rezultatelor de cercetare

15:00 – 15:15
Pauza de cafea

15:15 – 17:00
Sesiune de prezentare a rezultatelor de cercetare

7/15/2013 15 iulie – cursuri de pregatire

Stimati doctoranzi,

În data de 15 iulie 2013, ora 17.00, se vor desfasura, la sediul proiectului, „Cariera de excelenta in cercetare si societatea cunoasterii prin finantarea studiilor universitare de doctorat (EXCEL-FIN)”, contract POSDRU/107/1.5/S/82839, urmatoarele cursuri de pregatire:

Cursul 1: Abateri de la etica publicarii stiintifice, sustinut de asist. univ. dr. Hostiuc Sorin
si conf.univ.dr. Rusu Mugurel

Cursul 2: Pregatirea manuscriselor stiintifice pentru publicare, sustinut de
conf.univ.dr. Rusu Mugurel si conf.univ.dr. Didilescu Andreea.

Sesiunile specifice de pregatire ale Programului de studii doctorale sunt organizate în domenii de actualitate, printr-o abordare de tip challenge, curs interactiv între prezentatori.

Participarea dumneavoastra la activitatile Programului de studii doctorale poate contribui la îmbunatatirea rezultatelor cercetarii stiintifice initiate prin proiectul de cercetare.

Va reamintim faptul ca, la articolul 9 punctul (j) din Contractul de Studii Universitare de Doctorat se specifica obligatia doctoranzilor de a „raspunde, conform termenelor impuse, la toate solicitarile echipei de management al proiectului, transmise prin orice mijloace (posta clasica; telefonic; platforma web a proiectului; electronic la adresa de mail mentionata în contract etc.)”.

6/18/2013 18 iunie – modul de lucru, seminar stiintific, conferinta privind manag. cercetarii

Stimati doctoranzi,

Va anuntam ca în data de 18 iunie 2013, ora 18.00, la Sediul Proiectului, sala “ George Emil Palade “ – “Academia HIV/SIDA ?i de Boli Infec?ioase, Institutul Na?ional prof. dr. Matei Bal?” (str. Dr. Grozovici, nr. 1, sector 2, Bucure?ti), se va organiza, conform angajamentelor din Proiect, Seminarul stiintific pe domenii de studii doctorale, destinat prezentarii rezultatelor activita?ii doctorazilor ?i Conferin?a privind managementul calita?ii în domeniul cercetarii academice medicale, coordonat de domnul Conf.Dr.Hab. Rusu Mugurel Constantin.
În cadrul seminarului se vor aborda teme privind managementul calitatii si indicatorilor de performanta în cercetarea academica medicala.
Aceia dintre dvs. care doresc sa prezinte rezultatele obtinute pâna în prezent, îi rugam sa vina cu materialul în format electronic (*.ppt). (sugestie: 5-10 min. prezentarea Raportului la 30 de luni, conform template-ului respectiv)
Participarea la aceasta întâlnire va poate sprijini în demersul de cercetare si în realizarea indicatorilor asuma?i prin contractul de studii.

Va reamintim faptul ca la articolul 9 punctul (j) din contractul dvs. se specifica obligatia doctoranzilor de a: „raspunde, conform termenelor impuse, la toate solicitarile echipei de management al proiectului, transmise prin orice mijloace (posta clasica; telefonic; platforma web a proiectului; electronic la adresa de mail mentionata în contract etc.)”

Cu aceasta ocazie, va solicitam sa depuneti rapoartele de activitate restante, inclusiv Raportul la 30 de luni.

Atentie: prezenta dvs. la aceasta întâlnire este obligatorie. La venire participantii vor semna listele de prezenta si vor depune documentele de raport.

Secretariatul proiectului

5/13/2013 13 mai – modul de lucru

Stimati cercetatori doctorali,

Prin prezenta va aducem la cunostinta organizarea de module de lucru la sediul Proiectului, pentru monitorizarea specifica a activitatii de cercetare individuale din cadrul acestui proiect. Pentru aceasta va solicitam prezenta, cu confirmare prin e-mail.

– în data de 13.05.2013, ora 18.00, sala Ioan Cantacuzino.

o discutiile vor urmari stadiul individual de realizare a cercetarilor declarate în proiectul de cercetare doctorala, în vederea managementului individual de realizare a indicatorilor contractati; pentru aceasta va solicitam sa completati raportul de lucru anexat.

o va reamintim faptul ca la articolul 9 punctul (j) din contractul dvs. se specifica obligatia doctoranzilor de a: „raspunde, conform termenelor impuse, la toate solicitarile echipei de management al proiectului, transmise prin orice mijloace (posta clasica; telefonic; platforma web a proiectului; electronic la adresa de mail mentionata în contract etc.)”

Secretariatul proiectului

4/22/2013 22 aprilie – modul de lucru

Stimati cercetatori doctorali,

Prin prezenta va aducem la cunostinta organizarea de module de lucru la sediul Proiectului, pentru monitorizarea specifica a activitatii de cercetare individuale din cadrul acestui proiect. Pentru aceasta va solicitam prezenta, cu confirmare prin e-mail.

– în data de 22.04.2013, ora 18.00, sala Ioan Cantacuzino.

o discutiile vor urmari stadiul individual de realizare a cercetarilor declarate în proiectul de cercetare doctorala, în vederea managementului individual de realizare a indicatorilor contractati; pentru aceasta va solicitam sa completati raportul de lucru anexat.
o va reamintim faptul ca la articolul 9 punctul (j) din contractul dvs. se specifica obligatia doctoranzilor de a: „raspunde, conform termenelor impuse, la toate solicitarile echipei de management al proiectului, transmise prin orice mijloace (posta clasica; telefonic; platforma web a proiectului; electronic la adresa de mail mentionata în contract etc.)”

Secretariatul proiectului

10/20/2011 Prezentarea proiectului de cercetare pentru finalul anului I de studii doctorale in fata comisiei din partea Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti

Stimati conducatori de doctorat si stimati doctoranzi, echipa de implementare a proiectului EXCEL-FIN va aduce la cunostinta ca pe site-ul Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti a fost postat urmatorul anunt:

C a t r e,

CONDUCATORII DE DOCTORAT

Stimate doamna/domnule Profesor

Va aducem la cunostinta ca pentru incheierea primului ciclu de sudii doctorale, doctoranzii admisi in sesiunea octombrie 2010 , vor sustine un examen care va consta in prezentarea unui PROIECT DE CERCETARE.

In acest sens, va rugam ca in perioada 20.X.2011 – 24.X.2011 sa propuneti comisiile in fata carora se va sustine PROIECTUL DE CERCETARE.

Comisiile vor fi formate din: Conducatorul de Doctorat ca Presedinte si doi membrii din catedra sau specialitate cu gradul didactic minim de conferentiar.

PROIECTUL DE CERCETARE va fi realizat in domeniul de competenta al conducatorului de doctorat si va fi intocmit in acord cu metodologia insusita in primul an de studii doctorale.

Doctoranzii admisi vor trece in ciclul II al studiilor doctorale, respectiv etapa de cercetare propriu-zisa si intocmirea tezei de doctorat.

Doctoranzii respinsi au posibilitatea de a repeta sustinerea PROIECTULUI imbunatatit intr-un interval de 30 zile, in fata aceleasi comisii.

Doctoranzii respinsi si dupa a doua sustinere a PROIECTULUI nu vor putea accede la etapa de cercetare propriu-zisa a ciclului de studii doctorale si respectiv intocmirea tezei de doctorat, urmand a I se elibera o adeverinta care va atesta absolvirea ciclului de studii universitare avansate, desfasurat pe parcursul primului an de doctorat.

Examenul se va desfasura in perioada 24 octombrie – 11 noiembrie 2011 la catedra cu comisia propusa.

R E C T O R,

Prof.dr. FLORIAN POPA

 

9/30/2011 Programul de desfasurare a Conferintei de lansare a proiectului “EXCEL-FIN” – Vineri, 7 octombrie 2011


09:00 – 9:30 Primire participanti

9:30 – 11:30 Deschiderea lucrarilor

Prof. univ. dr. Gheorghe-Andrei DAN
Manager proiect

Prof. univ. dr. Adrian CURAJ
Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamântului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii

Prof. univ. dr. Florian POPA
Rector – Universitatea de Medicina si Farmacie „Carol Davila” din Bucuresti

Prof. univ. dr. Ioan LASCAR
Prorector stiintific – Universitatea de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti

Prof. univ. dr. Adrian STREINU-CERCEL
Cancelar – Universitatea de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti

Academician Maya SIMIONESCU
Academia Româna

Academician Constantin POPA
Academia Româna

Prof. univ. dr. Daniela Adriana ION
Universitatea de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti

Prof. univ. dr. Danina Mirela MUNTEAN
Universitatea de Medicina si Farmacie “Victor Babes” din Timisoara

11:30 – 12:00 Pauza de cafea

12:00 – 13:30 Prezentare proiect

Sef de Lucrari Dr. Nicolae Mircea PANDURU
Sesiune de întrebari si raspunsuri cu privire la desfasurarea proiectului

9/26/2011 Invitatie de participare la Conferinta de lansare a proiectului ”Cariera de excelen?a în cercetare ?i societatea cuno?terii prin finan?area studiilor universitare de doctorat (EXCEL-FIN)”

Stimati Doctoranzi,

Prin prezenta scrisoare membrii avem placerea sa va invitam la “Conferinta de lansare a proiectului Cariera de excelenta în cercetare si societatea cunoasterii prin finantarea studiilor universitare de doctorat (EXCEL-FIN)”, beneficiarul acestui proiect fiind Universitatea de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti.

Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 1 „Educatia si formarea profesionala în sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere”, domeniul major de interventie 1.5 „Programe doctorale si postdoctorale în sprijinul cercetarii”, Contract nr. POSDRU/107/1.5/S/82839.

Evenimentul va avea loc vineri, 7 octombrie 2011, ora 9.00, în Amfiteatrul “Nicolae Cajal” din Academia Europeana HIV/SIDA si de Boli Infectioase, Institutul National de Boli Infectioase „Prof. Dr. Matei Bals”, Str. Dr. Calistrat Grozovici, Nr. 1, Sector 2, Bucuresti.

Cu deosebita stima,

Membrii echipei de management

Managerul de Proiect

8/25/2011 Pasi ce trebuie urmati pentru efectuarea stagiului de mobilitate


Stimati Doctoranzi,

Prin prezenta scrisoare membrii comisiei activitatii A4 – „Organizarea si monitorizarea stagiilor de cercetare, pentru doctoranzi, în strainatate”, a proiectului EXCEL-FIN, va aduc la cunostinta ca incepand cu 1 octombrie 2011, doctoranzii admisi in proiectul “Cariera de excelenta in cercetare si societatea cunoasterii prin finantarea studiilor universitare de doctorat” (EXCEL-FIN) – POSDRU/107/1.5/S/82839 isi vor incheia primul an de studii doctorale, avand dreptul, prin contract la stagii de pregatire in intitutii de cercetare / invatamant superior din statele membre U.E.

In acest context, echipa de implementare a proiectului va reaminteste pasii concreti pe care trebuie sa-i urmati pentru efectuarea stagiului de mobilitate, conform metodologiei proiectului (pe care o aveti in contul dumneavoastra la sectiunea – Documente).

Inainte de plecarea in stagiu de mobilitate trebuie facute urmatoarele demersuri:

Pasul 1: Acordul institutiei gazda – Invitatie / acordul institutiei gazda unde se va efectua stagiul de mobilitate doctorala in cadrul proiectului POSDRU/107/1.5/S/82839

!!!! Acordul poate fi in formatul tipizat al proiectului (Anexa III) sau in formatul institutiei gazda.

Pasul 2: Acordul de efectuare a mobilitatii in cadrul proiectului POSDRU/107/1.5/S/82839 – Completare Anexa I, avizarea de catre conducatorul de doctorat si aprobarea acesteia de catre Managerul de proiect, responsabil juridic si responsabil financiar al proiectului.

Pasul 3: Acordul institutiei conducatorare de doctorat pentru efectuarea mobilitatii. – Copletarea cererii tip din Anexa II. Aceasta cerere trebuie aprobata de catre reprezentantul legal al institutiei unde doctoandul este afiliat.

Pasul 4: Completarea Declaratiei pe proprie raspundere din care sa reiasa evitarea dublei finantari din fonduri europene (Anexa IV)

Inaintea plecarii dosarul complet va cuprinde urmatoarele:
1. Cerere pentru aprobarea mobilitatii în state membre ale UE în cadrul proiectului POSDRU/107/1.5/S/82839
2. Acordul institutiei conducatorare de doctorat pentru efectuarea mobilitatii mobilitatii in state membre ale UE
3. Invitatie / acordul institutiei gazda unde se va efectua stagiul de mobilitate doctorala in cadrul proiectului POSDRU/107/1.5/S/82839 (acordul poate fi in formatul tipizat al proiectului sau in formatul institutiei gazda)
4. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa evitarea dublei finantari din fonduri europene.
5. Copie act de identitate (C.I)

Dupa intoarcerea din stagiul de mobilitate trebuie sa va prezentati la secretariatul proiectului, IN CEL MULT 7 ZILE de la terminarea perioadei de mobilitate, cu urmatoarele documente:
(1) adeverinta privind perioada de stagiu de pregatire la institutia partenera din UE, semnata si stampilata;
(2) un raport scris asupra activitatii desfasurate în timpul stagiului de pregatire, întocmit de catre doctorand si vizat de coordonatorul doctorandului de la institutia partenera din U.E. si de conducatorul de doctorat din institutia conducatorare de doctorat din Romania.

Cu deosebita stima,

Membrii comisiei activitatii A4

Managerul de Proiect